dinsdag, mei 30, 2006

Nekpijn

Mijn derde afspraak bij de Mensendieckjuf verliep wat chaotisch met twee kinderen, maar tussendoor lukte het haar om toch weer wat nieuwe tips te geven. Het geeft me een goed gevoel om zelf te werken aan mijn gezondheid. Al die bezoekjes aan bedrijfsartsen en huisartsen leveren niet echt veel op, behalve nieuwe recepten en halfslachtige adviezen en verwijzingen naar de psycholoog. Bij Mensendieck moet ik het zelf doen. Vandaag ben ik met de volgende serie oefeningen naar huis gestuurd. En nu nog de tijd vinden om deze elke dag af te werken. Afgelopen week heb ik goed mijn best gedaan, want mijn nek en rug doen aardig pijn. Het Het valt wel tegen om de hele dag recht te zitten. Zelfs op de bank hangen kan niet meer zonder eerst naar mijn houding te kijken. Maar ik houd de moed erin!

Geen opmerkingen: