dinsdag, mei 23, 2006

Eindelijk

Sinds een aantal maanden wonen mijn oudste broer en zijn vriendin bijna bij ons om de hoek. Soms is het een gek idee opeens familie weer zo dicht in de buurt te hebben. Maar tot nu toe is het vooral leuk en eerlijk gezegd ook best handig. Zondag mochten de kinderen weer een aantal uur spelen bij hun oom en tante. We hebben zo een paar keer gebruik van hen kunnen maken. Maar zoals mijn broer zondag zei, 'we zijn alleen maar krediet aan het opbouwen, onze tijd komt nog wel'. En het is nu eindelijk zo ver: ik word tante! Half december mag ik mijn neefje en nichtje verwelkomen. Geweldig nieuws.

Ik ben ook blij dat ik met koninginnedag niet met alle babyspullen in de regen op een kleedje heb gezeten. Ze mogen wanneer ze dat willen alles van zolder meenemen. Een ander voordeel is dat ik mijn spiraaltje lekker kan laten zitten. Alle nog sluimerende broedse gevoelens kan ik nu overvloedig projecteren op neef of nicht.

Geen opmerkingen: