maandag, april 17, 2006

Kast


Oke, wat ruimtelijk inzicht betreft ben ik een doorsnee vrouw. Je moet mij de weg niet vragen, want verder dan een paar straten in de buurt kom ik niet. Als ik zelf de eerste keer ergens naar toe fiets dan kan ik de route nog zo goed in mijn hoofd prenten en het netjes uitschrijven en dan nog rijd ik altijd verkeerd. Vandaag had ik eindelijk eens een kleine overwinning. Afgelopen weekend is bij ons een nieuwe vloer geplaatst. Bij het leeghalen van de kamer waren de mannen heel erg bang dat onze mdf kast uit elkaar zou vallen. Het is er zo een die je helemaal zelf kunt indelen en opbouwen. Tja, daar moest toch wat aan gebeuren, want de schrikbeelden van verplette kinderen kregen wij niet meer van ons netvlies af. Na twee dagen zuchten en steunen is J. er vandaag aan begonnen. Eerlijk gezegd vroeg ik me af waar hij nu zo moeilijk over deed. Het is toch een kwestie van de kast afbreken en de lagen één voor één weer opbouwen? Na mijn wijze raad is J. nu met de bovenste laag bezig. Dat betekent een uurtje meer terrastijd vanmiddag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Shit, bij ons was het de hele dag bewolkt. Voor ons dus helemaal geen terrastijd.

Linda zei

Eerlijk gezegd zijn we uiteindelijk ook binnen beland. Het viel toch wel wat tegen die zon.