zondag, oktober 01, 2006

Schoenen

nieuwe schoenenNu ik de rubriek nieuwe aanwinst heb bedacht, moet daar zo nu en dan wel wat aan toegevoegd worden. Mijn nieuwste aankoop: echte converse all-stars. Die heb ik nooit eerder gehad. Ik vind ze ook wel stoer, doet me denken aan mijn dr. martenstijdperk. En het leuke is, met blote benen komt er net een streepje zwart bovenuit. Ik heb nooit aan trends meegedaan, maar blijkbaar zet ik met deze schoenen voor de insiders wel een statement neer. Dat geeft wel de verantwoordelijkheid om ze ook meteen op de goede manier te dragen. Ik word er wat onzeker van. Moet ik nu mijn veters helemaal bovenin strikken, of wat gaatjes openlaten. Maar de verkoopster was daar gelukkig stellig in. Je mag er mee doen wat je wilt. Misschien moet ik nu ook maar lid worden van de all-stars hyve. Daar worden vragen besproken als 'hoe draag jij je all-stars?'. Tegenwoordig kun je niet meer gewoon naar de winkel gaan en schoenen kopen.

Geen opmerkingen: