dinsdag, oktober 31, 2006

Mijn eerste .... circus

Achterhoekse kamelenIk wil niet zeggen dat het een jeugdtrauma is, maar ik vond het als kind wel erg. Ik mocht van mijn moeder nooit naar het circus. Nu ik een stuk ouder ben begrijp ik dat heel goed. Het trekt mij allang niet meer. Maar nu kregen we van onze vriend de Rabobank kaartjes voor Circus Bongo. Hierdoor kreeg ik alsnog mijn premiere. En het was geweldig .... saai. Het viel me behoorlijk tegen (of had ik stiekem toch hoge verwachtingen?). Dit was nu ook niet een circus om over naar huis te schrijven: een clown die niet grappig was, drie paarden die netjes op een verhoging konden staan en twee kamelen die dat zowaar ook konden, een diabolojongen, waar menig straatartiest zijn neus voor ophaalt.
Maar ik wil helemaal niet klagen. Het was een circus gericht op kinderen en dat ben ik allang niet meer. Die van mij vonden het heel leuk. En ik weet nu wat ik vroeger gemist heb.

Geen opmerkingen: