dinsdag, september 19, 2006

Gebroken

gebroken brilIn een paar dagen tijd kan soms zoveel gebeuren. Ik voel me gebroken. Dat gebeurde donderdagavond al met mijn bril. Een stom ongelukje en in één keer was ik gehandicapt. En dat terwijl we een weekendje Antwerpen voor de boeg hadden. De dag erna meteen naar de opticien die hem gelukkig kon lassen. Daarna naar Antwerpen: de riolen in, heerlijk gegeten, op stap en om vier uur in bed. Helaas moesten we zaterdag op tijd terug naar huis voor de oogtest en een nieuwe bril uitzoeken. Onderweg kregen we een telefoontje dat onze vriend J. is overleden. Ze haddden de dag ervoor de stekkers eruit gehaald. Het hakt er flink in. We zijn toch nog naar het feest in Utrecht gegaan, wat ook wel weer afleiding biedt. Maar zondag waren we wel helemaal kapot.
Als het goed is heb ik morgen mijn nieuwe bril. Donderdag is de crematie.

Geen opmerkingen: