donderdag, juni 22, 2006

Werken aan mezelf

Vandaag heb ik twee stappen in het gezondheidsproces gezet. Ten eerste heb ik met de bedrijfsarts afgesproken om me over twee weken officiƫel beter te melden. Zo heb ik nog een klein beetje speling komende weken om als het nodig is eerder naar huis te gaan. Ik voel me inmiddels ook weer bijna de oude. Het WK helpt alleen niet mee. Maar ik ben niet de enige, een groot gedeelte van de bevolking leidt aan chronisch slaapgebrek.

De afspraak met de mental coach was ondertussen ook gemaakt en deze middag was het zo ver. Het blijft spannend zo'n eerste afspraak, maar het viel reuze mee. Tja, en als ik dan daar moet zitten, kan ik flink op mijn praatstoel raken. Ik geloof dat hij wel viel voor mijn gigantische humor. Een prettig gesprek dus. We waren het er beiden over eens dat het 'uit balans-zijn' wel meevalt bij mij. Maar we waren het er ook over eens, dat het best handig is om deze kans aan te grijpen om wat dingen die al lang spelen eens aan te pakken.

Welke dingen? Ehm.., dat is lastig om zo neer te typen. Dat komt na de tweede afspraak wel, over een paar weken.

Geen opmerkingen: