zondag, juni 11, 2006

De kop is er af

Ik begrijp dat oude cliché niet dat vrouwen niet van voetbal houden. In mijn omgeving gaan de meeste vrouwen er juist voor zitten. In mijn kinderloze tijdperk, toen ik nog niet afgeleid werd door de dagelijkse dingen als eten maken en aandacht aan kinderen geven, keek ik alle wedstrijden. Dat is nu wat lastiger. Ik kan niet meer alles zien, maar ik houd wel alles bij. Ook natuurlijk omdat ik meedoe aan de poule op mijn werk. Tot nu toe gaat die aardig. De winnende partijen had ik allemaal goed, op de doelpuntensaldo's na. Nederland-Servië-Montenegro heb ik helemaal juist voorspeld.

Het was een heerlijke voetbalmiddag: lekker weer, met leuke mensen in de tuin, onder het genot van constante stromen voedsel en drinken, terwijl de kinderen in het zwembad lagen. Zo mag het WK nog wel een paar weken voortduren.

1 opmerking:

Anoniem zei

ole ole ole