zondag, december 03, 2006

Doe die bloes nou eens in je broek...

Zit ik na het voetbal op Talpa (Ajax 6-0) fff te zappen, kom ik bij een kulprogramma op zondagavond met kids (die van mij liggen inmiddels heerlijk te dromen?). Zie je Jochem van Gelder, wat een talent. Maar erger nog....in pak, u kent het wel; colbertje met bijpassende broek. Maar waarom dan je blouse over de broek? Kan er dan echt niemand bij wat voor omroep dan ook vertellen dat je blouse over je broek echt te lullig voor woorden is, zeker als er nog een colbert over heen gaat......!!! Kunnen we niet wettelijk laten vastleggen dat:
1 . Een blouse met lange mouwen in de broek gedragen moet worden. En bij gebruik van colbert moet er zelfs een boeteregeling voor getroffen worden indien men niet aan deze eis voldoet.
2. En dat een blouse met korte mouw boven de broek gedragen mag worden mits de blouse strak aansluit bij het lichaam en de broek daaronder genoeg draagvlak heeft om desbetreffende blouse überhaupt aan te kunnen doen.
Ik dank u vriendelijk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wil zelfs zover gaan dat blouses met korte mouwen verboden mogen worden. Voor mannen dan.