zondag, december 17, 2006

Tante Linda

Het eerste pakje van mijn dochter, maat 44 Tante ben ik al sinds ik een relatie met J. heb, al bijna tien jaar. Dat was ook wel wat. Ik kreeg er niet alleen schoonouders, - zussen en broers bij, maar ook zeven neven en nichten. Elke keer als ik J. een zoen gaf - en ik moet toegeven, dat was ook wel veel in die eerste periode - stond een kluitje kinderen om ons heen te giechelen. Ze zijn geen eigen bloed, maar in de loop der jaren wel helemaal mijn neven en nichten geworden. Oudste nicht past wel eens op de kinderen. Jongste nicht bewonderen wij wekelijks in Energy Survival. En sinds ik mijn eigen hyve heb, krabbel ik wat met mijn nichtjes af.
Maar sinds vrijdag is er een heel klein lief neefje bijgekomen. De eerste aan mijn kant. En hij is bijna net zo mooi als mijn eigen kinderen waren. Wat leuk om er zo'n kleintje bij te hebben. En wat voelt hij al vertrouwd.
Heerlijk, tante zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Tante linda!!

Moet natuurlijk opmerken dat hij minstens zo mooi is als L&S, maar fijn dat je ook zo in de wolken bent! Kus Henk en Jelle.