woensdag, januari 02, 2008

En jullie ook de .......

Het einde van 2007 en begin 2008 waren niet echt denderend voor mij. De kerstvakantie is door de hele familie kwakkelend doorgebracht. Eerst een zieke dochter en zelf een onbestemd lamlendig gevoel, eindigend met een snipverkouden oudejaarsdag, waarna het stokje werd doorgegeven aan man en zoon, die zich de hele nieuwjaarsdag beroerd voelden. Dochter legde er nog een schepje bovenop met een middernachtelijk bezoekje vanwege oorpijn. Vanwege verkouden, dus snurkende man en dochter, een knie in mijn rug en te weinig dekens bracht ik de tweede nacht in 2008 door in dochters bed. Lekker begin dus.
Deze dag heb ik gelukkig heel fit (ik was vergeten hoe dat voelde) de kerstboom afgetuigd en morgen begint het leven weer. Aan het werk maar weer.

Oh ja, alle lezers wens ik natuurlijk alle beste wensen voor 2008. Maak er wat van.

Geen opmerkingen: