zaterdag, september 15, 2007

Opstartproblemen

Dat is toch het nadeel van de laatste twee weken van de schoolvakantie pas op vakantie gaan. Bij terugkomst beland je meteen in de hectiek van de eerste schoolweek, man die full speed in zijn nieuwe baan begint, de zwemlessen, turnen en 'zal ik nu op hockey, vioolles of.. ' En 'mag ik dan op voetballen?' En dat moet allemaal weer georganiseerd worden en in het systeem komen. En dan moet je zelf ook weer aan de slag: werken, hardlopen, boeken lezen, bloggen, alle internetonwikkelingen bijhouden en zo nu en dan eens wat uitproberen. En zal ik nu toch de stap eens zetten om op pianoles te gaan of mijn spaans weer eens op te halen? En die ene vriendin had het over een kookcursus. En oh ja binnenkort ga ik naar drie concerten en er moet nog een nieuwe oppas gezocht worden en misschien toch die poetsvrouw ook maar?

Teveel dingen om te regelen, te beslissen en te doen. Ik heb nog geen zin om dat tandje bij te zetten na de vakantie. Ik zou best weer even terug willen gaan.



free music

Geen opmerkingen: