vrijdag, augustus 17, 2007

Nog wat inpakstress en dan...

Iedereen komt terug en ik mag nog. Lekker, morgen op vakantie. Mijn fototoestel heb ik gisteren nog op kunnen halen, J. komt vanavond thuis en de spullen zijn al half bij elkaar gepakt. Ik heb er zin in. Lekker uitwaaien, over het strand struinen, fietsen en een biertje drinken in het Heartbreak Hotel, de Rustende Jager, de Walvis, de .....

En verder boeken lezen. Hopelijk kan ik bij oom en tante nog wat lenen, want dit jaar wist ik niet zo goed wat ik mee moest nemen. In ieder geval:
Schervengericht van A.F.Th, want dat boek is veel te dik om in de bus te lezen. Verder Lucifer van Connie Palmen, maar daar mag J. zich op storten. Het trekt mij niet zo. En ik was dat boek over die Hermafrodiet aan het lezen, dus die mag ook mee. Bij elkaar zijn dit aardig wat bladzijden, dus ik twijfel nog over Kiran Desai, die op de plank ligt.
Tot over een paar weken, met vast een paar mooie Terschelling-foto's.




Geen opmerkingen: