dinsdag, juli 11, 2006

Mijn mobieltje

gesolariseerde rozenIk ben helemaal om.
Ik heb al enige jaren een mobiel, maar maakte er nooit zoveel gebruik van. Met deze nieuwe van mij is het anders. Er zit een hele handige camera in en elke keer ontdek ik weer nieuwe dingen aan het toestel. De timer is ideaal als kookwekker. De kalender begint steeds meer mijn agenda te vervangen. Notities is handig voor de boodschappenlijstjes die ik van J. mee moet nemen naar de toko. Verder heb ik telefoonnummers bij de hand en mijn horloge moet al een jaar een nieuwe bandje, maar de tijd heb ik nu toch wel bij me. Vooral de camera is een geweldig speledingetje. Ik gebruik het steeds meer om overal kiekjes van te nemen en om mijn teksten op deze weblog te illustreren. Ik heb nu ook pas de speciale effecten ontdekt: zwart-wit, sepia, gesolariseerd of contrast. Zolang die digitale camera er niet is kan ik hier wel mee vooruit. Er is één ding wat ik niet veel doe met mijn mobiel: bellen.

Geen opmerkingen: