woensdag, juli 19, 2006

Mijn eerste premiere

Het ijsprinsesje met drie k-3tjesIk heb mijn eerste premiere gehad. Een filmpremiere. En niet zomaar eentje. Nee, de nieuwste film van K3! En ook bij kleuterpopbandjes maken ze er een happening van. Zaterdag 15 juli mochten wij met de kinderen naar een bioscoop in Amsterdam. Aldaar was de roze loper uitgelegd en liepen er her en der roze prinsesjes en een enkel prinsje rond. Die van mij hadden niet zoveel behoefte aan verkleedpartijtjes gehad en tussen al dat roze gedoe was ik daar heel blij mee. Er liepen zowaar ook beroemde mensen in het publiek, te herkennen aan de drie fotografen die voor hun neus stonden. Zo hebben wij Irene Moors gespot en Erik de Zwart en voor de mensen met grote kleuters onder ons: ja, ook de jongens van Topstars liepen rond. En dat lieten ze zelf wel heel goed aan iedereen weten. Wat zijn die jongens blij met hun nieuwe status van superster.
De film is voor iedereen met dochters rond de zes jaar een aanrader. Er zitten ook genoeg grapjes voor ouders in. Zo zag J. op de toverstaf van Urbanus, pardon, de 'tovenaar zonder naam', twee keer een condoom voorbij komen. Die heb ik gemist, dus papa's en mama's opletten als jullie naar de bioscoop gaan. Na veel te lang wachten kwamen in drie koetsen de acteurs langs en na een liedje van K3 en met een heel erg blij meisje zijn we met twee kruidvattasjes met Studio 100 merchandising naar huis gekeerd.

Geen opmerkingen: