zaterdag, maart 25, 2006

moet dit nu echt

Wat is er nu leuk aan een weblog waarop iemand zijn/haar saaie leven uit de doeken doet. En wie leest dit nu? Dat is denk ik niet de goede vraag. Het gaat er bij de meeste bloggers om dat je het zelf leuk vindt om te schrijven en wie het leest, volgens mij zijn er genoeg bloggers die het daar niet om doen. Zo zie ik het ook wel. Ik wil wel eens weten hoe het is om een leven op internet te beginnen en te onderhouden. Mijn stukjes zullen net zo saai zijn als die van menig andere medeblogger, maar ze zullen ook niet gelezen worden. Ik weet ook nog niet wat ik ga doen komende tijd. Het liefst natuurlijk veel schrijven over hele interessante onderwerpen, maar waarschijnlijk meer over boeken/films en gezin. Zoals de rest dus. Je kunt deze weblog dus gewoon overslaan en op zoek gaan naar de interessante stukjes.

3 opmerkingen:

Anne-Vicky Carlier zei

Ben ik de enige lezer van deze webblog? Ik vind het titel super. En ik ben verbast dat hij nog toegankelijk was.
Anne-Vicky

Linda zei

Ik wist niet dat ik jou de naam had gegeven van mijn weblog, of heb je gezocht? Heb je gezien dat ik die van jou als link heb toegevoegd? Ik vond de titel ook wel leuk gevonden

Anoniem zei

Als je maar goed zoekt.