zondag, oktober 26, 2008

Mijn nieuwe speeltje

Sinds een week ben ik weer lekker aan het spelen op het web. Het was er even niet van gekomen, maar dinsdag had ik weer eens tijd om wat uurtjes achter mijn laptop te zitten. Veel tijd gaat zitten in het bijhouden hoeveel vrienden ik op hyves heb, het lezen van al die rss berichten, wat twitteren en mijn twitter-vrienden lezen, leuke sites naar mijn groeiende netwerk in Netvibes sturen. Een van mijn nieuwe netvibesvrienden maakte de opmerking dat hij aarzelde om weer een account aan te maken. Als ik zo uit mijn hoofd optel waar ik inmiddels een account heb aangemaakt, dan kom ik op minstens 25 verschillende sites. Waarvan ik zeker de helft regelmatig gebruik. Maar ja, je moet ook weten hoe iets werkt. Ik heb me nu, eindelijk, aangemeld bij Flickr. En ik ben er helemaal blij mee. Aan de zijkant van mijn weblog zie je een overzichtje van mijn foto's en ook op mijn openbare pagina in Netvibes. Het ziet er echt goed uit. En er wordt nu tenminste iets gedaan met die in mapjes weggestopte foto's.

Geen opmerkingen: