zondag, oktober 19, 2008

Gratis geld


Het is lang geleden dat ik zo blij ben geweest met een nieuwe aankoop. Al hoewel aankoop. Deze was gratis en voor niets.
Deze keer werd mijn besluiteloosheid beloond. Nadat mijn telefoon was gestolen in de vakantie heb ik wekenlang getwijfeld over een nieuwe. Zou ik weer een prepaid kopen? Voor 25 euro heb je er al een. Maar die zien er niet echt super uit. En ik was wel verwend met mijn SonyEricsson. Dus dan toch maar een telefoon met abonnement nemen. Dat betekent wel hogere uitgave aan telefoonkosten. En welk abonnement dan? Ik werd er knettergek van. De ene provider biedt een abonnement voor een laag tarief. Maar als je wilt sms'en moet je een aparte bundel aanschaffen. De ander adverteert met gratis online, maar dat blijkt alleen voor de eerste drie maanden te zijn. Ik ging er bijna van dromen. Nu had ik al heel snel mijn telefoon op het oog. De C902 van SonyEricsson. Deze heeft een hele mooie camera en dat vond ik wel het leukste aan een telefoon. En uiteindelijk wist ik ook wel bij welke provider ik een abonnement zou nemen. Maar ja, ook met abonnement was de telefoon nog 129 euro. Uiteindelijk was ik het beu. Gewoon doen. Bij het bestellen kwam ik tot een mooie verrassing. Op het besteloverzicht stond 0 euro! Meteen op de knop gedrukt dus. 's Avonds heb ik nog eens gekeken. De telefoon kostte toen 109 euro. Ik denk dat iemand aan de andere kant flink op zijn of haar kop heeft gehad. Bedankt provider voor dit kadootje. Ik ben er super blij mee!

Geen opmerkingen: