maandag, juni 16, 2008

Speeltjes

Naast Netvibes is Delicious een van mijn favoriete websites. Alle leuke en/of interessante dingen die ik tegenkom gooi ik daar naar toe. Via mijn tags kan ik later die websites makkelijk terugvinden, thuis of op mijn werk. En ik stuur regelmatig via delicious urls door naar de vrienden in mijn netwerk. Heel handig.

Soms kijk ik rond welke favorieten anderen opslaan. Zo kwam ik onlangs op Wordle. Het is nieuw, maar binnen een paar dagen kwam ik het al op verschillende weblogs tegen. Het is ook grappig. Je geeft een stukje tekst op of jouw Delicious-username en er verschijnt een wordcloud van jouw tekst of tags. Aan mijn wolkje kun je goed zien waar ik mij op dit moment mee bezig houd.



En deze vond ik voor de Beasty Boys-fans onder ons (J, P en S). No sleep til Brooklyn:



Geen opmerkingen: