woensdag, juli 18, 2007

Inspiratie

Mijn vaste lezers (J, P, P en A) zullen het de laatste weken wel gemerkt hebben. Er gebeurt niet zoveel op mijn blog. Mijn inspiratie is een beetje zoek. Elke keer weer neem ik mij voor om vaker bij blogger in te loggen, maar de tijd glipt op dit moment door mijn vingers. Bovendien heb ik na acht uur intensief werken achter de computer thuis meestal zin om in de schaarse uurtjes voor mijzelf wat anders te doen: straaltjes zon meepikken in de tuin, tour de france kijken, of gewoon een boek lezen. En daarbij is mijn camera ook nog eens in revisie. Bij een stukje hoort toch een foto.

Wel jammer, want er gebeurt genoeg, ook bij andere blogs, om over te schrijven. Zo kom ik regelmatig nieuwe widgets tegen om uit te proberen. Deze week heb ik mij daarom maar eens aangemeld bij Goodreads. Aan de zijkant van mijn blog kun je nu klikken op het boek wat ik nu lees om bijvoorbeeld mijn mening hierover te lezen (vooral leuk voor mijzelf neem ik aan). Wel jammer aan Goodreads is dat net als bij Librarything, de boeken Engelstalig zijn. Het toevoegen van Nederlandstalige boeken kost meer tijd, doordat alles handmatig moet en je zelf een cover moet invoegen. Ik doe nu dus maar net alsof ik alles in het Engels lees. Maar het is wel leuk om eens een tijdje uit te proberen. Ook nieuw, maar vooral leuk voor gastcolumnist Joost:


free music

1 opmerking:

Anoniem zei

tikkeltje saai.. maar dan opeens...een link naar blogmusic..Praise the Lord...daar droom ik al 5 jaar van..alle muziek bij elkaar in een database...en dat op de eerste dag van mijn vakantie...

vriend P