dinsdag, mei 27, 2008

Uit het schap

Oke, een supermarkt presenteert graag nieuwe produkten. En daarvoor moeten andere produkten wijken. Geen probleem. Toch loop ik al weken langs de schappen voor zoet beleg. Zou het weer terug zijn? Of wordt het niet meer geproduceerd? Dat kan toch niet? De vragen worden steeds dringender. Ik heb het nog niet in een andere winkel gecontroleerd en het is ook niet zo belangrijk, dat ik er voor omfiets. Ik at het ook niet eens zo vaak, maar de behoefte aan het vertrouwde pakje wordt toch groter. Ik heb het maar eens op het web gecheckt. Het bestaat al sinds 1860 lees ik. En vorige jaar was er een chronisch tekort vanwege produktieproblemen. En he, gelukkig de webwinkel heeft het wel. Maar ik winkel niet elektronisch. Dus hierbij roep ik het maar: gooi die nieuwe Venz Plakkiez uit het schap. Wie wil er hele chocoladerepen op haar boterham?

Lang leve de Gestampte muisjes!!

Geen opmerkingen: