woensdag, maart 05, 2008

Mijn favoriete website


Het bloggen schiet er de laatste tijd vaak bij in. Het blijft moeilijk om mijn spaarzame computertijd in te delen. Grote boosdoener is Netvibes: mijn favoriete website. Of eigenlijk verzamelplaats voor al mijn favoriete websites. Op 1 pagina bij elkaar: nieuws, twitter, gmail, alle weblogs van vrienden en bekenden, werkgerelateerde blogs en al mijn andere favoriete blogs. Heel fijn. En Netvibes wordt steeds leuker, zeker sinds de nieuwe ginger-versie. Vanaf vandaag voor iedereen beschikbaar! Verbeteringen hier zijn de mogelijkheid berichten te bewaren en te delen en je eigen 'universe' maken, eigenlijk een uithangbordje van jezelf.
In Netvibes kom ik ook heel vaak berichten tegen over nieuwe tools en websites. Deze moeten natuurlijk worden bekijken en uitgeprobeerd en dan verwachten mensen ook nog eens dat je die leuke filmpjes op youtube bekijkt. Ik kom tijd te kort dus.
Dus als er weer eens niets op dit blog verschijnt, weet je waar ik ben. In mijn netvibes universe.

Geen opmerkingen: