zaterdag, december 22, 2007

HIJ is er


Eindelijk heb ik hem dan, mijn eerste Mac. Donderdag gooide J. zich voor de vrachtwagen die de straat al uit reed (mijn held) om de macbook te confisqueren. Helaas kwam er nog een kerstborrel en een dag werken tussendoor. Maar nu zit ik dan eindelijk voor mijn nieuwe computer. Het is wel even wennen. Alles moet weer opnieuw ingesteld worden, en het is ook wel anders dan windows. En waar zit op het toetsenbord de delete-knop? Ik wist niet dat ik die zoveel gebruik. Verder typt het enorm lekker en heb ik ook weer een werkend pijltje-naar-boven. Nu nog alle programma's eigen maken, al mijn troep overzetten van de andere computer en ik ben weer helemaal compleet. Kan ik gaan i-chatten met collega E. of L. en met J. als hij op zijn kamertje boven zit te werken.

Geen opmerkingen: